Utstillingen ble en suksess!

Asker Modellklubbs utstilling i Asker lørdag 19. mai ble en suksess. Vi trakk masse folk, og hadde show for de som møtte opp. Alle som ville fikk prøve modellflysimulator, og få en prat med en av våre instruktører. For de av dere som ikke nådde å komme innom så følg med på websiden vår, da vi kommer til å arrangere åpen dag flere ganger i sommer på flystripa vår og da kan dere møte oss på «hjemmebane».

For de av dere som møtte en av våre instruktører så er det bare å ta kontakt med oss, så vil vi kunne arrangere skoletimer på stripa!

Eller du kan evt. nyte noen av bildene som ble tatt idag! Stor takk til alle publikummere og medlemmer av AMK for deltakelse og selvfølgelig NLF som stilte med Tom Brien og showteltet hans!